فواید تمرین کردن با یک همراه

ما می دانیم که ورزش برای ذهن و بدن ما بسیار عالی است ، اما گاهی اوقات ورزش کردن چالش برانگیز است. به همین دلیل ورزش کردن با یک دوست می تواند فواید زیادی داشته باشد. در اینجا دلایلی برای ورزش کردن با یک همراه وجود دارند.

پس همراه ما باشید

۱. ورزش با یک دوست سرگرم کننده تر است

 داشتن یک دوست برای ورزش کردن،کمتر خسته کننده خواهد بود. در حالی که شما ورزش می کنید ، می خندید ، یکدیگر را تشویق می کنید ، بدن شما  سالم تر خواهد بود.  پس این یک بازی برد- برد است. همچنین گپ زدن با یک دوست در حین ورزش می تواند به شما در گذر زمان کمک کند.

۲. می توانید دوستان جدید داشته باشید

ورزش با کسی که به خوبی نمی شناسید فرصتی برای ایجاد یک دوستی جدید فراهم می کند. شما با یک علاقه مشترک شروع می کنید – سلامتی خود را بهبود می بخشید – که می تواند منجر به  گفتگو در  سایر موارد هم شود . پیوستن به یک کلاس ورزش می تواند راهی عالی برای دیدار با افراد ، آشنایی بهتر با آنها و یافتن دوستان جدید باشد.

۳. به احتمال زیاد به تعهد خود (ورزش روزانه) بیشتر پایبند هستید

اگر ترتیب داده اید که با یک دوست برای پیاده روی بروید، یا یک کلاس ورزش رزرو کرده اید ، احتمالاً این تعهد را حفظ خواهید کرد. عدم تمایل به رها کردن دوست یا شریک ورزشی شما می تواند یک انگیزه عالی برای حضور در این امر باشد. هرچه ورزش شما منظم تر می شود ، به احتمال زیاد بیشتر به تعهد خود پایبند می شوید.

در روزهایی که احساس خوبی به ورزش ندارید ، حرف زدن با دوستان تمرین ممکن است به شما انگیزه دوباره داده و از شما پشتیبانی شود.

۴. احتمالاً در هدف خود موفق خواهید شد

داشتن شخصی برای ایجاد انگیزه می تواند در رسیدن به هدف خود تفاوت ایجاد کند. در حقیقت تحقیقات نشان داده اند که اگر دوست شما کاهش وزن داشته باشد ، به احتمال زیاد شما هم وزن خود را از دست می دهید. اما به یاد داشته باشید ، ورزش حتی اگر وزن خود را کاهش ندهید ، هنوز هم مفید است.

۵. با شخص دیگری اگر ورزش کنید تمرینات خود را سخت تر انجام خواهید داد

وقتی با یک دوست که در سطح برابر تناسب اندام شما قرار دارد ورزش می کنید ، احتمالاً یکدیگر را تشویق می کنید و کمی سخت تر از قبل به بدن خود فشار وارد می کنید که قطعا سودمند است.

یک دوست می تواند باعث رقابت شما شده و شما را تحریک کند. هنگامی که شما حاضر به تسلیم شدن هستید ، نگاه دوست شما به شما ممکن است انگیزه لازم برای ادامه کار باشد.

۶. این می تواند با یک دوست ورزش مقرون به صرفه تری داشته باشد

اگر یک مربی شخصی استخدام کنید یا تجهیزات خریداری کنید ، تقسیم هزینه ها باعث صرفه جویی در هزینه شما خواهد شد.

برای رسیدن به پارک ، سالن بدنسازی ، استخر یا محل ورزش نیز می توانید در هزینه های رفت و آمد صرفه جویی کنید.

۷. دوست شما ممکن است ایده های جدیدی برای ورزش داشته باشد

دوستان تمرین شما احتمالاً مهارت و دانش خاصی دارند که احتمالا شما آن مهارت ها را ندارید. در طول راه ، شما ممکن است مهارت های جدید را یاد بگیرید. به عنوان مثال سبک دویدن خود را اصلاح کنید – یا می توانید یک ورزش یا فعالیت کاملاً جدید را یاد بگیرید.

تنوع ، مهمترین عاملی است که می توانید با برنامه تمرینی خود آن را رعایت کنید تا ورزش  سرگرم کننده تر شود  و دلایل کمتری برای ترک آن خواهید داشت.

۸. ورزش با شخص دیگری امن تر است

داشتن کسی که هنگام بلند کردن وزنه ها به شما توجه کند (یعنی شخصی که در صورت لزوم آماده پشتیبانی شما باشد) یا به خصوص در هنگام شب با شما بدود ، به این معنی است که اگر در هر کاری ، می تواند به شما کمک کند.

منابع

www.betterhealth.vic.gov.au/health/HealthyLiving/Exercise-with-a-friend

www.genesishealthclubs.com/blog/fitness/the-benefits-of-working-out-with-a-partner.html

fcymca.org/your-stories/blog/top-5-benefits-workout-partner/

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.