تمرینات رفع سلولیت

تمرینات رفع سلولیت

خبر خوب: افراد مشهور ، ورزشکار و افراد تاثیر گذار جامعه، بیشتر دارای سلولیت هستند و می گویند این یک قسمت عادی از بسیاری از بدن انسان ها است و درست است.اما سلولیت هنوز هم می تواند بر اعتماد به نفس افراد تأثیر بگذارد و برخی از آنها را به صرف هزینه برای درمان های گرانقیمت سوق دهد ، چه سلولیت همیشه قابل مشاهده باشد و چه تنها وقتی پوست آنها کشیدهمی شود ظاهر شود.

در نظر بگیرید که محکم کردن عضله زیر سلولیت به صاف کردن ظاهر پوست کمک می کند. ما تعدادی از تمرینات برای سفت کردن این عضلات را در زیر آماده کردیم:

تمرینات رفع سلولیت:

Step-ups: روی یک نیمکت یا سکوی تناسب اندام قدم بگذارید ، برای هر پا ۲۰ بار تکرار کنید.

Lunges: پیاده روی یا راه رفتن ثابت به طور موثری تمام عضلات تحتانی بدن را هدف قرار می دهد. یک قدم بزرگ به جلو بردارید و بدن خود را پایین بیاورید تا هر دو زانو با زاویه ۹۰ درجه تشکیل شوند و زانوی جلوی خود را روی مچ پا نگه دارید.  به موقعیت شروع برگردید. برای هر پا ۳۰ تا ۵۰ تکرارکنید.

Squats: این حرکت را ۵۰ بار تکرار کنید. وزن خود را روی پاشنه نگهدارید و کمر خود را راست کنید. باسن خود را به سمت پایین و عقب بکشید (مثل اینکه در یک صندلی نشسته اید). سعی کنید پایین بیاورید تا رانهای شما حداقل به موازات کف زمین  باشد. اجازه ندهید که زانوها از انگشتان پا دراز شوند.

پیاده روی: برای بهبود گردش خون ، ایده ی خوبی است که یک ورزش پویا مانند پیاده روی فعال انجام دهید. ورزش هایی مانند ورزش دویدن یا ورزش استاتیک در دوره های کوتاه مدت به شدت تلاش می کنند و بنابراین تأثیر کمتری در گردش وریدی دارند.

یکی دیگر از مزایای پیاده روی فعال این است که به طور همزمان تمام عضلات بدن شما را کار می کنند. شما کالری می سوزانید و به این ترتیب ذخیره چربی در اطراف عضلات پاها و ران ها را محدود می کنید. با پیشرفت بیشتر، پاها و رانهای شما لاغرتر می شوند. پیاده روی فعال را به طور مرتب و با جلسات بیش از ۳۰ دقیقه تمرین کنید. بعد از این مدت زمان ، شما وارد مرحله استقامت می شوید: بدن شما شروع به از بین بردن چربی های خود می کند. ماهیچه های شما طولانی تر و سفت تر می شوند و مناطق سلولیت کاهش می یابد.

برای طولانی مدت با انگیزه ، برنامه پیاده روی را در میان دوستان برنامه ریزی کنید. همه شما از یک لحظه آرامش با مزایای سلامتی پاداش بهره مند خواهید شد.

ورزش های آبی: برای مقابله با سلولیت خود وارد آب شوید! آب خاصیت ماساژ دهنده ای دارد که می تواند به نفع شما باشد. شما گزینه های مختلفی دارید: برای مثال دوچرخه زدن در آب یک روش مؤثر برای فعالیت معده ، پا و بازو است و باعث کاهش سلولیت در ران ها می شود.همچنین شنا را به خصوص بشنای پروانه ی و کرال سینه که پاها را هدف قرار می دهد ، توصیه می کنیم. حتی می توانید از یک جفت باله استفاده کنید تا عضلات ران حتی سخت تر کار کنند.

منابع

https://www.webmd.com/fitness-exercise/features/are-there-exercises-to-get-rid-of-cellulite

https://www.newfeel.co.uk/advice/active-walking-ultimate-anti-cellulite-sport-a_20363

https://blog.decathlon.in/articles/how-to-get-rid-of-cellulite-through-sports

https://www.insider.com/why-you-get-cellulite-and-how-to-treat-it-2019-6

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.